################################################# BELANGRIJKE INFORMATIE ALVORENS BIOS FLASH UIT TE VOEREN!! Gedurende het flashen van een BIOS dient het note- book aangesloten te zijn op de netspanning, AC-DC adapter of oplader die met het notebook meegeleverd wordt. Reset uw BIOS altijd naar default settings voordat u de update uitvoert en voorkom hiermee achteraf ERNSTIGE problemen. BELANGRIJK! Een BIOS flash geschiedt altijd op eigen risico en N4ALL B.V. kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor fouten die optreden gedurende op na een BIOS update. SERVICE U kunt bij een dealer, of het service-punt van N4ALL B.V., een BIOS flash laten uitvoeren. Bij twijfel altijd vooraf contact opnemen met support@bto.eu ################################################# IMPORTANT INFORMATION BEFORE YOU UPDATE YOUR BIOS! During the BIOS update always remember to have the laptop connected to a working AC-adapter/Powersupply during the whole process. Resetting bios settings to default before the update is CRITICAL to avoid any issues during flashing. IMPORTANT! Please note that BIOS flashing is done under your own responsibility and N4ALL B.V. cannot be held resposible for any errors that may occure during and/or after this update process. If you have any question always contact N4ALL B.V. upfront at support@n4all.nl ################################################# NIEUWE DRIVERS - STUURPROGRAMMA'S De installatie en gebruik van drivers gebeurt op eigen risico. Neem bij twijfel altijd contact op met N4ALL B.V. of uw dealer. N4ALL B.V. kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor fouten die optreden gedurende of na een driver update. SERVICE U kunt bij uw dealer, of het service-punt van N4ALL B.V., een driver update laten uitvoeren. Bij twijfel altijd vooraf contact opnemen met support@bto.eu of uw dealer. ################################################# DRIVER UPDATES Please note that installation or use of new drivers is done under your own responsibility and N4ALL B.V. cannot be held resposible for any errors that may occure during and/or after this update/installation process. If you have any question always contact your reseller or N4ALL B.V.upfront at support@n4all.nl